Uusien lainojen myöntäminen päättyy 1.7.-31.12.2020 väliseksi ajaksi (30.6.2020)

Luottotililtä nosto on väliaikaisesti pois käytöstä. 1.7.2020 voimaanastunut väliaikainen kuluttajasuojalain muutos asettaa kuluttajille myönnettäville luotoille korkokaton, jonka vuoksi emme myönnä uusia luottoja kyseisen lain voimassaoloaikana. Väliaikainen lakimuutos päättyy 31.12.2020. Tilinhoitomaksua tai lainanhoitokulua ei peritä 1.7.-31.12.-2020 väliseltä ajalta, ellei tilillä ole avointa luottoa.

Häiriöitä tunnistusjärjestelmissä 17.5. (11.5.2020)

Tulevana viikonloppuna useiden pankkien järjestelmissä tehdään huoltotöitä, joiden aikana pankkitunnuksilla tunnistautuminen ei toimi kyseisten pankkien kautta. Huoltokatkon piirissä olevat pankit ovat: Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, POP Pankit sekä Säästöpankit. Huoltotyöt ajoittuvat 17.5.2020 ajalle 05.00 – 11.00.

Viivettä Danske Bankin ja Nordean rahasiirroissa (17.3.2020)

Koronaviruksen vuoksi olemme tehneet työn uudelleenjärjestelyitä epidemian leviämisen ehkäisemiseksi. Tästä johtuen erityisesti Danske Bankin ja Nordean rahasiirrot asiakkaan tilille saattavat kestää normaalia pidempään. Mikäli tekemäsi nosto ei kolmen tunnin kuluttua edelleenkään näy tililläsi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Pahoittelemme viiveistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Tunnistuksessa häiriöitä 26.1.2020 (22.1.2020)

Tulevana viikonloppuna useiden pankkien järjestelmiin tehdään huoltotöitä, joiden aikana verkkopankkitunnuksilla tunnistautuminen ei toimi näiden pankkien kautta. Huoltotöiden piirissä olevat pankit ovat Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, POP Pankit sekä Säästöpankit. Huoltotyöt ajoittuvat ajalle 26.1.2020 05:00-12:00.

Postilakon vaikutuksista (13.11.2019)

Postilakon seurauksena kirjeitse lähetetyt laskut saattavat myöhästyä. Tiedot avoimista laskuista ja maksutiedoista voi tarkistaa Aurum OnLinestä. Suosittelemme myös OmaPosti-palvelun käyttöä, jolloin saat kirjeet sähköisenä. Huomaathan, että postilakon aiheuttama laskukirjeen myöhästyminen ei ole peruste maksuviivästykselle.

Häiriö palvelussa (10.10.2018)

Uusien asiakkaiden rekisteröinti ja lainanhaku osalla asiakkaista ei tällä hetkellä toimi. Ongelma on kumppanimme järjestelmässä ja he selvittävät asiaa parhaillaan.

Häiriö palvelunumerossamme korjattu (7.8.2018)

Palvelunumeroista vastaava operaattorimme on päivittänyt järjestelmiään niin, että vanha palvelunumeromme ei valitettavasti enää toimi. Uusi numero on muuten sama kuin vanha, mutta viimeinen nolla jätetään pois. Uusi numeromme on siis 0600-301 710 (1,52 €/min). Numeromuutoksesta johtuen päivitämme uuden numeron myös sopimusehtoihin, vakiomuotoisiin Eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Muuten dokumenttien sisältö pysyy muuttumattomana.